شاهچراغی: امیدواریم انتخاباتی با مشارکت بالا رقم بخورد-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

شاهچراغی: امیدواریم انتخاباتی با مشارکت بالا رقم بخورد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: همراه با هم و در کنار هم مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت بالا رقم بخورد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۴۴


محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت:  از زحمات و تلاش‌های صدا و سیما سپاسگزار هستم برای کارهای بزرگی که در طول دو انتخابات مرحله اول و دوم مجلس شورای اسلامی انجام دادند. البته در استمرار آن انشاالله در انتخابات ریاست جمهوری مثل گذشته نقش آفرینی می‌کنند.
وی افزود: از حاضران محترم فرهیختگان اساتید مخصوصاً نمایندگان نامزدها سپاسگزار هستم و به آنها خوش آمد می‌گویم.
شاهچراغی ادامه داد: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی در حوادثی که منجر به کوتاه شدن زمان یک دولت می‌شود در این حادثه غمبار این اتفاق افتاد مسئولیت اجرای انتخابات با وزارت کشور و مسئولیت نظارت با شورای نگهبان است. از شورای نگهبان تشکر می کنم که در یک فاصله کوتاه با تلاش شبانه روزی زمینه‌ای را فراهم کردند که ۶ نامزد محترم که واجد شرایط حضور در رقابت انتخابات هستند مشخص بشوند.
 وی گفت: امشب هم شبی است که برای برنامه‌های این شش بزرگوار در مجموع سازمان صدا و سیما بنا بر تعیین تکلیف به واسطه قرعه کشی است. کمیسیون بررسی تبلیغات ذیل هیئت اجرایی مرکزی انجام وظیفه می‌کند. برابر قانون کمیسیون موظف است و ملزم است به رعایت قانون در بررسی کنترل و نظارت بر برنامه‌هایی که در صدا و سیما و در بخش دیگر که سایر برنامه‌های تبلیغاتی است دیگر فضاهای رسانه‌ای.
شاهچراغی تصریح کرد:  آنچه که قطعی است توجه به قانون است شناختی که از نامزدهای  است چهره‌های شناخته شده فرهنگی و سیاسی همراه با نظام و انقلاب هستند.  هر آن کس را که مردم تشخیص بدهند در این جایگاه و منصب خواهد نشست. نمایندگان نامزدها هم که در این جلسه حضور دارند چهره‌های شاخص فرهنگی و سیاسی هستند که حضورشان مغتنم است.
 وی اظهار کرد: همراه با هم و در کنار هم مسیر را به گونه‌ای رقم بزنیم که بتوانیم یک انتخابات پرشور سالم و با مشارکت بالا رقم بخورد این خواسته اساسی کمیسیون است.
 شاهچراغی بیان کرد: در این کمیسیون که ما در خدمتشان هستیم نمایندگانی از شورای نگهبان، دستگاه قضایی، وزارت کشور و صدا و سیما حضور دارند برنامه‌ها رصد می‌شود و قطعاً با همکاری و همراهی شما انشالله به بهترین شکل این کار انجام خواهد شد.
وی ادامه داد:  هیئت اجرایی که برابر قانون با مسئولیت وزیر کشور شکل می‌گیرد ناظر بر اقدامات کمیسیون است. در جلسات مکرر و متعدد که از قبل بوده است و ادامه دارد گزارشات و تعاملات ارائه خواهد شد و امیدوارم به نحو شایسته از پس این وظیفه برآیم.
رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: توقع و انتظار مردم هم همین است.همه با هم کمک کنیم به نحو شایسته این انتخابات برگزار شود. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده